top of page
Wat na de voorlopige oplevering tijdens de waarborgtermijn?
Wie kan ik contacteren bij opmerkingen na de voorlopige oplevering?
SchemaEHBO.jpg
Detail01_2.jpg
Hoe meld ik een probleem?

​

Wanneer u iets opmerkt aan uw woning gedurende de waarborgperiode zijn wij, Revive, uw eerste aanspreekpunt. Wij gaan na of de opmerking samen met u opgelost kan worden aan de hand van enkele stappen. Zo niet, dan sturen wij dit door naar de hoofdaannemer zodat zij dit ook kunnen beoordelen en behandelen indien nodig. Dit kan zolang de waarborgperiode loopt. 

 

Voor het melden van een probleem kan u ons helpen met de volgende stappen:

  • Omschrijving van het probleem:

    • Wat is er precies verkeerd?

    • Wanneer heeft u het opgemerkt? (vb. na een regenbui, na het gebruik van de douche)

    • Zijn er recent werken gebeurd in uw woning?

      • Dit kan soms in eerst instantie niet gerelateerd lijken maar deze zaken kunnen wel met elkaar te maken hebben. (vb. geen warm water na schilderwerken)

  • Locatie van het probleem:

    • Een overzichtsfoto geeft een duidelijk beeld waar het probleem zich precies voordoet.

    • Voor sommige punten kunnen detailfoto’s ook meer informatie bieden.

    • In sommige gevallen is een overzichtsfoto niet eenvoudig te maken, dan kan een aanduiding op plan ook hulp bieden.

​

Picture2.png
Picture1.png
bottom of page